Ny i klubben

Välkommen som medlem i Vinbergs Golfklubb!

Styrelsen i Vinbergs Golfklubb vill hälsa Dig välkommen och informera helt kort om oss. Vi är en ideell idrottsförening som har ett golfavtal med Golfbanan i Vinberg AB sedan 1992 då klubben bildades. Klubb och bana fungerar fint tillsammans och försöker göra Din/er golfupplevelse så bra den bara kan bli.

I klubben har vi olika kommittéer som arbetar för allas vår trevnad. Dam-, Senior-, Junior/elit-Tävlings-, Ban-, Medlems-, Regel och handicap- och Datakommitté.

Damkommittéen har speltid på tisdagkvällar kl 17.00 då alla damer är välkomna att gå med.
Trivselgolfen hälsar alla välkomna till spel måndagar, onsdag och fredag, samling kl 7.30. 8.30 under lågsäsong
Medlemskommittéen anordnar trivselkvällar i restaurangen några gånger per säsong. När julen närmar sig har restaurangen ett Julbord som är mycket uppskattat.
Golf för alla Torsdagar 17:00 mellan 4 maj-10 aug och ev längre om intressse finns.

Behöver Du förkovra Din sving eller bara damma av Dina färdigheter står vår PRO Cai Nilsson till Ditt förfogande. Han har även medlemsträningar,
10 tillfällen per säsong, som man kan anmäla sig till. Kontakta honom på klubben eller gå in under fliken Träning & PRO och se vad han erbjuder.

* Säg till i shopen så får Du ett rangekort.
Det värdet du laddar på kortet med första gången får du 50% extra. Så Du kan träna riktigt mycket!

Du kan boka tee-tider via hemsidan, på Golf.se, eller ringa 0346-19020 så hjälper vi dig.

Än en gång Välkommen, vi hoppas Du ska trivas i vår klubb och på vår bana!

//Styrelse och Banägare