Samarbetsklubbar

Halmstad Indoor Golf (Klart inför 2024)

Bli medlem hos IGG – spela från 175 kr per timme

Indoor Golf Group erbjuder ett medlemskap som kostar 990:- och ger flera fördelar som vi uppmanar er alla att köpa som vill hålla igång inomhus i vinter!

Om du spelar mer än ett par enstaka gånger (det finns 250+ banor att välja mellan…) lönar det sig för dig att köpa medlemskap som ger dig:

2 timmar fritt spel (Obs! Köper du nu ingår 5 timmar)
Drop-in-pris – fr 175 kr/tim i mån av plats
Rabatt på spel – upp till 30% per bokning

150 kr tillfaller vår juniorverksamhet

Öppet alla dagar 07:00-23:00

Finns hos oss:

✔︎ 6 Simulatorer
✔︎ Privat och grupplektioner
✔︎ Event

Läs mer om deras medlemskap och teckna ditt medlemskap här

ÖIJAREDS GOLFKLUBB (Klart inför 2024)
Att spela golf på Öijared är en sann naturupplevelse. Här finns några av Västsveriges vackraste banor. Att spela golf på Sveriges största golfanläggning innebär möjligheter till ett varierat spel som du inte hittar någon annanstans. I alla fall inte på en och samma anläggning. Hos oss finns tre 18-hålsbanor, varav en pay-and-play och en 9-hålsbana, pay-and-play.

Vårt hotell syns knappt från vägen och precis som Öijareds unika reception och klubbhus smälter hotellet med sin särpräglade arkitektur in i landskapet. Vår kärlek till naturen syns även i inredningen, både vad gäller färg och form. Här bor du och ditt sällskap med vidsträckta golfbanor och vacker natur som närmsta grannar. Väljer du att spela Parkbanan så slår du ditt första slag från klubbhusets gräsbeklädda tak. Öijared Resort är en plats för unika möten. Oavsett om det sker under golfrundan, konferensen, hotellvistelsen eller på vår restaurangs terrass. Välkommen till Öijared- en egen värld.

Fritt spel alla dagar (max 4 spelare/dag och 4 tillfällen/spelare)

Boka först en tid på valfri bana och hör sedan av dig till Öijared för att bekräfta att det finns utbytesplatser kvar. Medlemmar i Öijared som vill spela på Vinberg hör av sig till Vinberg för att kolla tillgänglighet.

Vinbergs Silvermedlemmar har möjlighet att utnyttja samarbetet på vardagar.

TÖNNERSJÖ GOLF  (Klart inför 2024)
I sydöstra Halmstad ligger Halmstad Tönnersjö Golf, i ett lätt kuperat och naturskönt kulturlandskap med vackra ekar och glittrande vattendrag.
Här finns en 18-hålsbana samt en 9-hålsbana som är öppen för alla.
Många gäster väljer att övernatta på anläggningen.
I Klubbhuset finns enklare hotellrum och intill 9-hålsbanan finns välutrustade villavagnar.
Intill klubbhuset finns golfshop och konferensmöjligheter.

200 kr i greenfee helgfri måndag – fredag
(dock ej v. 26-32. Afton som infaller en vardag samt klämdagarna 10/5 och 7/6 undantas från utbytet.)

ÅKAGÅRDENS GOLFKLUBB (Klart inför 2024)
Åkagårdens Golfklubb ligger mitt på natursköna Bjärehalvön. En kuperad parkbana med milsvid utsikt över det Skånska landskapet.

200 kr i greenfee helgfri måndag – fredag

FLÄDJE GOLFKLUBB (Klart inför 2024)
Den natursköna banan ger alla en optimal golfupplevelse då du kommer att spela både lite smalare och bredare hål i en härlig blandning.
En del av hålen ligger inbäddade i grönska och en del spelas lite med öppet.
Samtliga utslagsplatser har flora- och faunainformation som visar på den varierande miljön runt banan.

Sammantaget en varierande bana med fantastiska vyer.

GULD, SILVER, UNGDOMS samt FÖRETAGSMEDLEMMAR har möjlighet att betala 1 500kr via swish

till 123 234 45 13 (Flädje Golf AB) skriv ”Vinberg + Golf-id” i meddelande.

Då får man spela fritt på Flädje alla dagar med begränsning juli månad mellan kl 10 och 14 samt att man kan boka tid tidigast 2 dagar innan.

Flädjes medlemmar betalar 250 kr helgfria vardagar och helger efter kl 15.

Bestämmelser för Hallandsgreenfee

Hallandsgreenfee är en rabattöverenskommelse mellan klubbar anslutna till SGF och medlemmar i HGDF.

Nedanstående är en grundöverenskommelse – det står varje klubb fritt att lokalt förbättra erbjudandet.

• Rabatten gäller måndag till torsdag veckorna 16 till 25 samt veckorna 34 till 41
    • Rabatten är 25% av ordinarie greenfee aktuell speldag
    • Rabatten gäller vid spel på ordinarie greener på anläggningens huvudbana
    • Rabatten gäller spelare där hemmaklubben erbjuder Hallandsgreenfee
    • Rabatten gäller endast för *fullvärdiga medlemmar

*Definition av Fullvärdig medlem: medlem som har rätt att spela alla dagar och alla tider på sin hemmabana utan att betala greenfee.